امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

امیر علی عشق زندگی من

مدرسه زبان

1391/8/17 10:48
نویسنده : مامان شبی
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقِ مامان 

ببخش من همش تنبلی میکنم دیر دیر میام آخ

از اول مهرماه میری مدرسه زبان .خیلی برات سخته باید بنویسی کلی مشق داری ولی خدارو شکر هم من راضیم هم خودت هرکس هم زنگ میزنه خونه زود گوشی رو برمیداری و توضیح میدی که چقدر با سواد شدی نیشخند

عزیم اگه تو نبودی من چه کار میکردم 

تمامِ دلخوشیِ زندگیم تویی .ولی چقدر بده که من اینهمه عصبی هستم عصبانی

میدونم من خیلی مامانِ بدی هستم ولی چه کار کنم زندگی اینجوریم کرده .کاش میشد زمان به عقب برگرده .کاش میتونستم یه چیزهایی رو عوض کنم .کاش میتونستم تو رو با آرامش بزرگ کنم

عذابِ وجدان دارم میدونم که خیلی بهت ضربه میزنم با رفتارم ولی مامان به خدا دستِ خودم نیست 

تو بهترین و قشنگترین چیزی هستی که تو زندگیم دارم تنها امیدی زندگیم دلخوشیِ من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)