امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

امیر علی عشق زندگی من

تولد درسا

1391/11/13 19:11
نویسنده : مامان شبی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان 

 

دیروز 12 بهمن رفتیم تولد درسا دوست کلاس موسیقیت .عشق من یه کت سرمهای و کراوات نقره ای با شلوار جین و کفش پلو خوری پوشیدی 

عزیزم ماه شده بودی .قربونت برم حوش تیپ کوچولو خنده

راستی تو زبان هم کلی پیشرفت کردی .یه آقای به تمام معنا شدی باورم نمیشه اینقدر زود بزرگ شدی قلب

واااااااای یادم رفت بگم دومین کنسرت موسیقیت رو هم برگزار کردی  تو آذر بود .پسرِ قشنگم تنها کسی که تک نوازی کرد تو بودی من کلی گریه کردم از خوشحالی .ماچ

مریم جون (مربیت) گفت تو کلاس تنها کسی که تونست ریتم رو درست تشخیص بده و تنهایی همنوایی کنه شما بودی. وای که وقتی اینا رو میگفت چه قندی تو دلم آب میشدنیشخند مایه افتخار مامانی 

حالا عکسها رو بعدا اضافه میکنم 

خیلی دوست دارم عشق ِ من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)