امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

امیر علی عشق زندگی من

تولد 4 سالگی

1390/7/11 10:58
نویسنده : مامان شبی
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان ببخشید که اینهمه دیر اومدم اینجا شرمندهخجالت

دوشنبه 4 مهر تولدت بود ما 5شنبه برات یه مهمونی گرفتیم رو دیوار برات نقاشی کردم و یه تولد جنگلی گرفتیم بابا امیر خیلی زحمت کشید طفلکی هنوز خستگیش در نرفته چون هیچکس کمکمون نکرد حتی داییت!!متفکر

تمام مبلها رو جا به جا کرد زمین رو طی کشید آشپزخونه رو شست و.... اینها رو میگم که خودم هم یادم بمونه:)گریه

مادربزرگت هم مثل همیشه هیچ کمکی نکردخنده من تنهایی برای30 نفرغذا درست کردم ولش کن سوال

به هر حال خیلی مهمونی خوبی بود به همه خوش گذشت به تو هم از همه بیشتر خوش گذشت پیشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

النا (نی نی سایت)
1 خرداد 91 1:15
خدا حفظش کنه این پسر خوشگلو دلبر و ناز رو واستون
همیشه سالم باشه گلم
از طرف من هدیه تولد ببوسش خانمی



مرسی النا جونم تو هم این دخترِ خوشگل و نازت رو 1000 تا ببوس